lauantai 24. syyskuuta 2016

ÄITI TYTÄR AIKAA, UUSIA TREENIVAATTEITA & IHANIA YSTÄVIÄ.

// Syksy on täällä nopeemmin kuin me keritäänkään huomaamaan. Kun meen aamuvuoroon on enään vain 2 astetta lämmintä. Puut alkaa pikkuhiljaa vaihtamaan väriä ja hengitys höyryää iltaisin. // Joka vuotinen Elämä lapselle konsertti on katottu tänäkin vuonna. <3 // Eilen äiti haki mut niille illaksi. Dipattii vihanneksia ja lihapullia (ja vähän sipsiäki.) ja katottiin vain elämään.
 // Koita tässä nyt sit olla siinä perjaatteessa että herkkuja vain viikonloppusin kun töissä taukotilan pöytä on täynnä milloin mitäkin herkkuja.. // Selfie. // Oon pitkään himoinnut jo uusia treeni vaatteita. Yksi päivä löysin HM:stä nämä kuvassa olevat vaatteet ja tarkotushan oli vaan kokeilla mutta heh, en enään sovittamisen jälkeen voinnut jättää niitä kauppaan :-D // Mukaan myös tarttui ihanaakin ihanempi villapaita!
 // Mun yksi kaveri on töissä motonetissä ja sielä oli kaikki namit puoleen hintaa. Hän tietää että tykkään suklaasta ja toi mulle muutaman patukan <3 Samana päivänä sain toiselta kaverilta sellaisen ihanan pahvisen muumikortin. On mulla vaan ihania tyyppejä ympärillä! // Salia, salia ja salia. Mitäpä muutakaan? :-D
// Mulla oli tossa torstai-perjantai yönä kymmenen tunnin yö vuoro. Vaikka tykkäänkin kovasti tästä työstä ei noi yö vuorot oo vaan mun juttu sitten yhtään. Onneksi niitä pitää olla vain yksin tän harjoittelun aikana. Yö vuoron eväät näätte ylempää, haha :-D Oli pakko olla jotain hyvääki kohottamassa vähän mielialaa.

Rentouttavaa viikonloppua tyypit! XOXO

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat