perjantai 9. syyskuuta 2016

SYYSKUUN LIVBOX.

Kuinka moni teistä on kuullut Livbox:sista? Se on pieni boxi, joka tulee kerran kuussa ja sielä on kosmetiikka tuotteitta.
Oon varmaan jo vuoden verran aina ajottain miettinyt että pitäisikö kokeilla tätä, mutta koska en pahemmin meikkaille tai ole meikkien suhteen niin kovin naisellinen niin on se jäännyt klikkaamatta kotiin. Jälkikäteen kuitenkin tsekkailessa että mitä viime kuun livboxi on pitänyt sisällää on suurin osa tuotteista ollut sellaisia mitä olisin juuri tarvinut, ja käyttänyt ja oikeesti hyödyllisiä juttuja.

Kolmisen viikkoa sitten päätin kokeilla livboxia ja klikkasin tän kotiin. Eilen tuli viestiä kännykkään että boxi on noudettavissa!! Syyskuun livboxi:ssa oli muutaman bloggarien suosikki tuotteita - lähetään siis tsekkaamaan että mitä tarkaalleen sieltä löyty!
Makiash kynsilakka - on Tean suosikki. Harvoin lakkailen kynsiäni mutta silloin kun lakkaan niin tykkään juurikin käyttää neutraalisempia värejä, ja maan läheisiä. Tämä siis tulee varmasti käyttöön! (ovh. 11, 90e / 10ml)
Lumene Sesitive Touch Hellävarainen Silmänmeikinpoistoaine - on vloggaaja Piritan lemppari. Mä oon tosi herkkä ihostani ja helposti kaikki meikinpoisto aineet kirvelee mun silmiä. Innolla odotan tän käyttöön ottoa! (Ovh 6,90e / 100ml )

Cutrin Chooz Refreshing Kuivashampoo - on vloggaaja Uino Ainon lemppari. Tästä oon innoissani sillä mun hiukset on vaan sen väriset että ne näyttää rasvasilta vaikka pesisin niitä kuinka usein, ja kuivashampoo on myös kiirrellisten aamujen ja huonojen hiuspäivien pelastus! (Ovh 15,90 / 200ml ) 

Schwarzkopf Professional BC Bonacure Moisture Kick Kosteuttava Hoitosuike - on Emilian lemppari. Jotta mä saan mun hiukset suoriks seuraavan aamuna vaatii ne jonkin näköistä hoitosuihketta. Oma vetelee viimesiää jotenka tämä tuli kuin tilauksesta! (Ovh 12,90e / 200ml )
Isadora Inliner Kajal Silmänrajauskynä - on Sannin lemppari. Itse en koskaan käytä kajaalia enkä edes osaa sitä tasasesti levittää :-D Jotenka tämä menee kiertoon. Tämä olikin boxin ainoa tuote joka ei ole tarpeellinen. (Ovh 9,90e / 1,3g )
Dermalogica Skin Hydarting Booster Tehotippa - on Minnan lemppari. Dermalogica on tehotippa joka vähentää tehokkaasti ihon kuivuutta ja palauttaa ihon luonnollisen kosteustasapainon. Mä oon tosi huono rasvailemaan ihoania, mutta saas nähä mihin tää tehotippa kykenee ;-) Nyt kun on ilmat kylmenemässä nii iho kuivuu helpommin jotenka ei tämäkään taida laatikon pohjalle jäädä lojumaan!
(Ovh 94e / 30ml)
Korres Basil Lemon Suihkugeeli - on Eveliinan lemppari. Korres on pehmeävaahtoinen suihkugeeli jolla on pitkään kesätävä kosteuttava vaikutus. Suihkugeelejä ei voi koskaan olla liikaa ja jos tämä kosteuttaa samalla (eli vie yllä olevan ongelman - lue: laiskuuden pois ;-) )  nii täähän on aivan unelma! (Ovh 13,50e / 250ml)

Tuleeko teille jo Livboxi? Mitä piditte tän kuukauden boxsista? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat