lauantai 22. lokakuuta 2016

UUDET TREENIKENGÄT & TYTTÖJEN VIIKONLOPPUA.

// Käytiin meidän kolmikon kanssa mäkkärissä syömässä ja vaihtamassa kuulumisia. Oli ihana olla yhdessä taas. // Syksyn paras juttu on ehdottomasti kauppaan tulleet satsumat! // Tilasin ihanaisilta muutaman muumi jutun! Enää kehykset tuohon julisteeseen ja mun muumi taulu on valmis <3
// Mun eräs ystävä on muuttanut töitten perässä omilleen Keravalle. Kävin  sielä viikko sitten lauantaina ja ai että oli ihana olla tän mimmin kanssa pitkästä aikaa kahdestaa ja juoruta oikeen kunnolla!
// Hellyys hetkiäkin oon saannut muutaman jos toisenkin osakseni <3 // Käytiin sunnuntaina tän pirpanan, äitin ja äitin miehen kanssa mummoa & pappaa moikkailemassa. // Lähdettiin isin, hänen vaimonsa ja koiran kanssa pienelle (11kilometrin...) lenkille lapakistoon. // Muutama päivä sitten treffailin ihanaa kamua jäätelöitten ääressä.
// Salilla oon myös käynnyt. Milloin yksin ja milloin sovittu kaveri treffejä treenin pariin. & Yksi päivä löysin maailman ihanimmat treenikengät ja vain 20e. Eihän niitä vaan voinnut jättää sinne!

Vaikka viimiset viikot on ollut hankalia, silti mä olen pärjännyt olosuhteisiin nähden ihan hyvin. Oon viettänyt paljon läheisten kanssa aikaa ja voi miten ihania tyyppejä mun ympärillä onkaan. <3 Nyt alan pakkailemaan, sillä meen äitille yöksi. Pian hän on jo autolla alhaalla vastassa.

Ihanaa viikonloppua! XXX

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat