tiistai 18. lokakuuta 2016

''vilkutan sulle moikka en hyvästi.''

Elämä yllättää juuri silloin kun sitä vähiten odottaa. Ihmis mieli on niin hauras ja lähtee helposti mukaan siihen kaikkeen elämän myllerrykseen. Erään ystäväni kanssa puhuttiin että tuntuu että mitä enemmän  tekee suunnitelmia elämälle, nii sitä enemmän elämä heittelee niitä ylös alas ja muuttaa kaiken. Pienillä sanoilla koko tulevaisuus on heitetty kuin tuhka tuulee. Samalla kun se tuntuu haikeelta, samalla mun on helpompi hengittää.

Jokainen päivä kantaa uuteen päivään. Välillä itketää lattialla ja uskotaan että kuollaan siihe, mutta elämä nostaa sut sieltä aina ylös.

Mä oon liian kauan kulkenut silmät kiinni tilanteissa jossa ne olisi pitänyt uskaltanut avata. Silloin kun olisi pitänyt uskaltaa katsoa totuutta silmiin. Kuunnella sitä mitä itse haluat eikä vaimentaa sitä ääntä ja toivoa vain siihen että kaikki paranee vielä.
Joskus pitää uskaltaa päästää irti ihmisestä joka on puolet sinusta, jotta alat voimaan itse paremmin. Niin kamalalta kuin se kuulostaakaa.

Mutta tässä mä olen, ihan yksin. Ja ajoittain mun on helppo hengittää, ajattoin haetaa voimia sieltä lattialta. Elämä kantaa jokaiseen uuteen päivään, se on varma. Ja läheiset - miten edes kiittäisin niitä tarpeeksi?

Täällä on ollut viimeset kaks viikkoa aika elämän myllerrystä ja siksi musta ei ole taas täällä suunnalla kuullunut. Olen pahoillani siitä.

Palaillaan! XXX

Muistakaa että elämä kantaa, aina! <3



''Se tekee kipeää, kun elefantin painon alle jää Eikä kukaan muu sitä nää Ja jonain päivänä se elefantti siivet saa selkäänsä Lentää kauas pois omiensa luo Ja vaik sut on luotu kantamaan Nousemaan aina uudestaan Oon pahoillani en osannut lohduttaa Mut lupaan vielä se helpottaa Vielä se helpottaa''

6 kommenttia:

  1. Sä selviät onneksi mistä vaan❤�� tsemii, oot usein mun mielessä.

    VastaaPoista
  2. Pakko kysyä, mitä siis onkaan tapahtunut? Mutta voimia, Janette!! Olet mielessä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Erosin pitkaaikaisesta suhteesta. Kiitos! <3

      Poista
  3. Olet tehnyt rohkean päätöksen. Sellaisen mitä moni tässä elämässä miettii, mutta mihin niin kovin harva uskaltautuu. Olet tunnistanut oman sydämesi äänen, luottanut siihen ja alkanut kasvaa omaksi itseksesi. Kunnioitan ja toivotan upeaa matkaa elämän kyydissä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos kiitos! Ihanasti sanottu! <3

      Poista

Lukijat