torstai 17. marraskuuta 2016

ISÄNPÄIVÄÄ, HELSINKIÄ & KAVERI TREENEJÄ.

Musta tuntuu ettei mun arjessa tapahdu mitään, mutta oikeestaan on koko ajan niin kiire että täytyyki juosta paikasta A paikkaan B. Mulla odottaa muutama sarja kattomista, tiskit tiskaamista, ja lattia imuroimista näitten kiireitten takia. Täällä blogi maailmassa on myös ollut jäätävää hiljaisuutta ja tuntuu ettei sanat vaan muodostu lauseiksi.

Näitten viikkojen aikana mä olen tuntenut olevani aidosti onnellinen, tuntenut olevani vapaampi ja että mun on helpompi hengittää, mutta olen tuntenut myös ikävää. Ikävää sinua kohtaa, mutta pääsääntöisesti onnellisuutta. 
 // Mä lähdin lauantaina Helsinkii siskon ja hänen miehensä luokse yöksi. Päivä vietettiin siskon kanssa shoppailessa ja etsiessä isille pientä lahjaa. Illalla me lähdettiinkin pienellä kaveri porukalla keilaamaan, ja on joo hesan keilahallit vähän toista luokkaa kun täällä lahdessa. Ja voi juku, ihan ku oisin ollut jossaki muotinäytöksessä kun astuin sinne sisään. Jokainen oli niin omaa persoonaansa, ja olin sielä vaan yhtä sydänsilmä emoijia. Sais kyllä iskeä täällä lahdessakin samanlainen rohkeus ihmisiin. // Sunnuntai aamuna otettiin suunnaksi Heinola, vaarin luokse ja sieltä myöhemmin isille, jossa mulla venähtikin koko ilta.
// Näin tossa tiistaina ihanaa Anniinaa. Vitsit mikä mimmi! // Naamakatsausta. // Salillaki on tullut käytyä. Viimesinä päivinä ihanan Elinan kanssa. Kyl ne treenit vaa kulkee niin paljon paremmin toisen kanssa. // Maanantaina mulla oli arviointi keskustelu. Ja itseasiassa äsken pakkasin viimeset hohun tutkinnon paperit ja kirjat pakettiin kaappiin. Ihan älyttömän outo ajatus että nyt se on ohi. Nyt oon tehnyt kaikki pakolliset tutkinnon osat ja selvisin siitä kaikkein vaikeimmasta jota oon pelänny koko opintojen ajan, siitä mikä oli ratkavasin siihen tuleeko musta lähihoitaja vai ei. Seuraavan kerran meenkin koulunpenkille vasta tammikuussa. Ja juuri äsken pistinki muutamat työ hakemukset vetämää että sais jotain tekemistä tälle parille kuukaudelle. 
// Tällä hetkellä maisema ei ole ihan sama kattoessa ikkunasta ulos. Mikä toi vesisade nyt luulee olevansa? // Käytiin kaverin kanssa vähän eräjormailemassa! // Mä en oo koskaan tehny lohta, koska oon kokenu etten osaa :-D Mutta yks päivä uskaltauduin kokeilemaan uunilohta ja vitsit miten h y v ä ä  siitä tuli. // Viime viikon keskiviikkona pidettiin Roosan kanssa pientä leffailtaa mun luona. Miten toi irttareitten valitsiminen menee aina ihan överiks? :-D

Nyt mun täytyy iskeä ton kilometrin mittasen  to-do listan kimppuu, lähteä illemmalla spinningii Elinan kanssa, ja viikonlopullekkin on kivoja suunnitelmia. :-)

Voikaa hyvin! XXX

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat