tiistai 8. marraskuuta 2016

KAVEREITA, MUUTTOA & PERHETTÄ.

Täältä tulis kuulumisia oikee olan takaa. Kun ei oo pahemmin ollut fiilistä tänne tulla postailemaan niin puhelimeen on kertynyt senkin edestä kuvia. & ajattelin tulla niitä tänne nyt purkamaan ja vähän avaamaan mitä hiljais elon aikana oon puuhaillut. 
 // Mulla alkoi keskiviikkona näyttö, ja omasta mielestä kaikki meni hyvin. Arviointi on vasta ensi maanantaina, mutta että oli ihana palata töihin. Voiku voisin vaan jatkaa.. // Oon käynnyt mamilla, ja itseasiassa hän on tänään mua tulossa hakemaan hänen luokseen.
 // Oon syönnyt 12 aikaa illalla ranuja bygmaxin pihalla. // Oon myös vihdoin ja viimein käynnyt linnanmäen valokarnevaaleissa. Oon joka vuosi sinne halunnut, mutta nyt vasta sain kaverin mun mukaan. :-D Jotenkin ajattelin et tää olis jotenki hienompi tapahtuma, mutta ei se mitää. Olihan se nätin näköstä kun koko linnanmäki oli kiedottu valoihin. // Ei jaksa, ei kykene - selfie. // Oon käynnyt salilla vähän niin ja näin. Sekin on vähän jäännyt kaiken tän ohella. Ei ole ollut voimia eikä fiilistä. Mutta ehkä sekin tästä.
 // Oon ollut isillä. Pelailemassa, syömässä pizzaa ja rapsuttelemassa tota söpöläistä. // Käytiin myös koko poppoolla lauantaina leffassa katsomassa luokkakokous 2. Muhun ei iske oikee noi suomalaiset leffat ollenkaan, mutta olin ihan väsynyt ja mua nauratti vaa koko leffan ajan :-D
 // Oon ollut muuttamassa siskoa ja hänen miestään saman katon alle. & muuton jälkeen käytiin syömässä jossain raflassa. Toi pasta annos oli ihan valtava. Ei vetänyt vertoja vapiaanolle ;-) // Kellekkään ei oo varmaan epäselväksi jäännyt että talvi on tullut ja ensilumi on satanut maahan aika päiviä sitten. Samana päivänä itseasiassa pakkasin haikein mielin kesän pahvilaatikkoon ja hain häkkikellarista talvivaatteet eteiseen. // Selfie.
// Oon käynnyt Roosan ja Samun kanssa kahvittelemassa arnoldsissa & viettänyt tyttöjen iltaa poreissa Sannan kanssa.

Tälläistä siis tänne suuntaan kaiken keskellä. Perus arkea, mutta aika ihanaa sellaista. Kyllä täältä vielä noustaan!

Ihanaa viikkoa tyypit! XXX

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat