maanantai 5. joulukuuta 2016

3 ASIAA.

3 asiaa, joista pidän…
Kesästä, lämmöstä ja auringosta.
Ystävistä, perheestä, ja läheisistä.
Suklaasta, ja nyt joulukuussa sitä saakin syödä ihan luvan kanssa ;-)

 3 asiaa, joista en pidä…

Tiskaamisesta! Mulla on paha tapa vielä kerryttää kaikki astiat tuohon tiskipöydälle ja tiskaan vasta sitten kun kaapissa ei ole enään yhtäkään puhdasta kuppia. :-D 
Ilkeistä & kaksinaamaisista ihmisistä.
 Valehtelemisesta. En siedä sitä ollenkaan, enkä missään rajoissa/tilanteissa.



3 asiaa, joita tein viikonloppuna…
Podennut migreeniä perjantai illan.

Podennut migreeniä lauantai aamun.
• Kahvitellut ystävän kanssa.

3 asiaa, jotka osaan…
Osaan kuunnella ja olla aidosti läsnä. 
Osaan iloita pienistäkin asioista. (oikeesti, ihan pelkkä vesimelooni jääkaapissa taikka kaverin kanssa kahvittelu, taikka kiva leffa telkkarista, suklaa alennus kaupassa, auringon paiste, valmiiksi keitetty aamukahvi riittää tähä. )Hoitaa ja hoivata. Tämä on ollut mun luonteessa vahvana aina. Olen ihan pienestä asti hoitanut aina mm. kipeää isää taikka siskoa. Ja muutaman päivän tässä olenkin ollut kaverin hoitaja kun hän oli juuri leikkauksessa.

3 asiaa, jotka haluaisin hankkia…
Paljon sisustus tavaraa kotiin. Voisin ostaa mm. koko finnmarin tehtaan myymälän. Mulla olis niin paljon sisustus ideoita, vielä kun olisi sitä rahaaki lähteä toteuttaa niitä. Mulla on ollut jo vuoden verran varmaan kamala sisustus vimma!
Olympus pen e-pl7 kameran! Kyllä kiitos!
Paljon paljon uusia vaatteita. Alusvaatteista lähtien ihaniin paksuihin isoihin pehmosiin neuleisiin.

3 asiaa, joita en osaa…
Ajaa autoa. Suoraa tietä pääsen kyllä eteen päin ja homma hoituu sulavasti mutta apua kun pitäisi alkaa parkkeeraamaan tai peruuttelemaan. Hahmotushäiriön takia mun on tosi vaikee aina hahmottaa A. auton kokoa, B. jäljellä olevaa tilaa. Oivoi... Ja tämän takia olen myös aika vastahakonen hyppäämään auton rattiin.
Laittaa tavaroita heti paikalleen. Liian usein ne unohtuvat juuri siihen mihin ne saatan kädestäni laskea. Oon tehny tätä ihan pienestä asti.
Puhua mitään muuta kieltä kuin suomea :-D taikka edes ymmärtää..

3 asiaa, jotka haluaisin osata…• Jos palataa vähän tuohon ylempää aiheeseen, niin joo englannin puhuminen ja sen ymmärtäminen olisi kiva taito. Oonkin kattonut sellaisia kielikylpy kursseja mutta huhhu ne maksaa. Olisi vaan pitänyt jo heti sielä 4luokalla kuunnella tunneilla ja olla vähän enemmän kiinnostunut.. :-D
• Ois kiva osata laulaa ja tanssia. Tykkään tehdä kumpaakin ihan hirveästi ja paljon teenkin kumpaakin asiaa kun kukaan ei ole näkemässä tai kuulemassa.. :-D
• Vaikka koenkin olevani ihan hyvä kuvaaja mutta olisi ihana oppia sitä lisää. Uusia kikkoja, ja oppia vähän lukemaanki sitä kameraa. :-D

3 asiaa, jotka minun pitäisi tehdä…
Tiskata...
Vaihtaa lamput.
Paketoida muutamat joululahjat.

3 asiaa, joista stressaan…
Rahatilanne.. 

Joululahjat. 
Blogi 

3 asiaa, joista unelmoin…
Maailman ympäri matkasta.. Olis ihan huippua. Haluan nähdä ja kokea mahdollisimman paljon. Mieluinten koko maailman. Haluisin myös lähteä puoleksi vuodeksi tai edes muutamaksi kuukaudeksi auttamaan köyhiin maihin, mutta ensin toi englanti täytyis laittaa kuntoon.. :-D 
Lapsista. Oon 10vuotiaasta asti tiennyt että haluan ison perheen, ja lapsia ajoissa. Jos multa kysyttäis niin mulla olisi jo muutama lapsi, mutta se elämä ei aina mene niin, niinkuin unelmoi/haaveilee tai suunnittelee.
 Uudesta kodista. Tämä mun nykyinen koti oli vain väliaikainen juttua ja siksi en myöskään ole jaksanut täällä lähteä sisustamaan. En vaan tunne tätä kotia omakseni, taikka oikeen kodikskaan. Tämä ei vain ole mun näköinen ja tyylinen. 

3 asiaa, jotka saavat minut rentoutumaan…

• Musiikki. 
• Kynttilät ja kylpy. (olisipa amme..)• Ja ihan vain oma rauha ja tila. Suklaan pupeltaminen sohvalla, hyvää leffaa kattoessa. Toimii! 



3 asiaa, jotka puen mielelläni päälle…
Lämpöiset neuleet. Niin talvella kuin kesälläki. Vuoden aikaa katsomatta :-D
Levis fakut! Tahdon, tahdon, tahdon. En vain ole löytänyt mistään.
Tennarit. Mä oon niin tennari tyttö henkeen ja vereen kun vaan voi olla.

3 asiaa, joita en pue päälleni…


En oo koskaan ollut tiukkojen ja liian paljastavien vaatteitten kaveri. Mulla vaan yksinkertaisesti tulee niissä tosi alentava ja halveksuva fiilis. Ei kiitos!


Mitään mikä ei näytä multa, eikä tunnu hyvältä päällä.


Korkkareita! Jossain kohti joo nautin niitten päälle pukemisesta mutta menee 10minuuttia ja mun päkiä huutaa hoosiannaa.. :-D 

3 asiaa, joita pelkään…
Läheisten menettämistä. Niin kavereitten kanssa välien menettämistä, taikka sitten että joku läheisistä kuolisi. Olisi ihan kamalaa. 

Hämähäkkejä! Jonkun ei tarvitse kuin vitsillä heittää että jossain on hämähäkki niin hyppään 2metriä kattoa kohti ja juoksen aivan toiseen päähän .. :-D 
Että sairastuisin masennukseen uudestaan. Ettei tämä ollutkaan tässä.. 

3 asiaa, joita toivon tapahtuvan lähitulevaisuudessa…

Tämän hetkisen elämäntilanteen selkeytyminen ja sellai aloilleen asettuminen tähän tilanteeseen.
Kuinkakohan lähitulevaisuudessa tästä puhutaa? Mutta jos vaikka parin vuoden sisällä tulisi ensimmäinen lapsi, ja olisi jo toinen kotikin.
Harvoin odotan uuttavuotta, sillä ne ovat olleet mulle aika ahdistuksen paikkoja joka vuosi, mutta nytten. Nytten oon niin valmis jättämään tämän vuoden taakseni ja aloittaa aivan alusta. Tää vuosi on ollut raskas.


2 kommenttia:

  1. Todella kiva postaus! :) Aion itsekkin toteuttaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joo, kannattaa. Tätä oli ihan mukava tehdä! :)

      Poista

Lukijat