torstai 22. joulukuuta 2016

HENGISSÄ.

Täällä ollaan & hengissä. Viimeset pari viikkoa on ollut aika hektisiä sillä: 
MÄ PÄÄSIN KUNTOUTUKSEN HARJOITTELUU!!  // Suurin aika siis on mennyt tähän työssäoppimiseen ja näyttösuunnitelman tekoon. Tuntuu ettei mihinkään ylimääräseen oo ollut pahemmin aikaa. Koti ja jääkaappikin näyttää siltä :-D 
 // Sali on jäännyt totaallisesti. En oo käynnyt sielä varmaan 1,5 viikkoon. Ei oo ollut yksinkertaisesti aikaa, tai jos onkin nii oon vaan ollut niin väsynyt. Yks aamu menin sinne jo 7 ja meno sielä oli ton yhden kuvan mukaista.. :-D Mut oli tosi ihana treenata yksikseen. Huippua!
 // Mut muutamaan selfieen on kuitenkin aina aikaa.. :-D // Tällässen murben kaa oon näyttösuunnitelmaa väsännyt muutamat lähi päivät.

 // Oon treffaillut ihanaa inspiroivaa Roosaa. Tää nainen on niitä tyyppejä että vaikka harvoin nähdääkin, mutta aina jatketaan siitä mihin jäätiin viimeksi, eikä koskaan tunnu siltä että erossa oltais oltukkaan. Nää kahvittelu hetket tän mimmin kanssa venyy aina siihen 3 tuntiin. :-D // Myös Eerikaa näin tossa yks päivä, ja olin hänen seuranaan joululahjaostoksilla.
// Lauantaina meillä oli joka vuotinen suvun perinne, eli joulu puuron aika. Rakastan tätä perinnettä <3 Siskokin oli tullut helsingistä asti, & hän oli käynnyt laivalla ja toi mulle tuliaisiks valtavan kokoisen kinder pussin. :-D Muut haluu aina viinaa ja mä pyydän aina kindereitä!! :-D // Maanantai oli tosi huono päivä. Tuntu ettei mikään onnistunut töissä. Pääsin kotiin ja nämä odotti mua lattialla ja miten päivä paranikaan heti. Toinen tuli siskolta ja hänen avomieheltä, ja toinen äitiltä. // Kävin myös isin luona sunnuntaina kun oli hänen vaimon pojan synttärit. Toi takka on vaa aina ihan mun lemppari paikka jos se vaan siis on päällä. :-D // Mun paketointi paja taisi käynnistyä jo heti joulukuun ekalla viikolla, hah !


Tälläistä siis tänne suuntaan, arkea vain. & hei, musta ei täällä varmaan ennen joulua kuulu jotenka :
  IHANAA JOULUA TYYPIT, SYÖKÄÄ JA NAUTTIKAA !! XXX

2 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus! Mulla on ollu myös viimeset pari viikkoa tosi kiireisiä ja stressaavia :/
    jasmintuomi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo, sitä se joulu teettää! ;)

      Poista

Lukijat