keskiviikko 4. tammikuuta 2017

NEW YEAR.

Mä en tiedä tarkkaan mitä tulee tapahtumaan tänä vuonna, mutta muutamia juttuja olen saannut lyötyä jo lukkoon, ja ajattelin tulla jakamaan niitä teidän kanssa, sillä ne on ihan huippuja juttuja!

1. Mulle on mahdollistunut älyttömän ihana yhteistyö, josta tulee oma postaus tän kuun aikana ja pientä alekoodia, jotenka olkaa kuulolla!

2. Mä saan ensikuussa lähteä puolittamaan mun masennus lääkettä. Tää on niin huippua! Oon syönnyt näitä jo monta vuotta, yhden olen saannut jo tiputettua, ja tätä toista nyt ensi kuun alusta sitten. Toisaaltaa tää pelottaa mua ihan kauheesti, mutta olen silti valmis.

3. Musta tulee tänä vuonna virallisesti lähihoitaja. Tätä on haluttu 10vuotiaasta asti, yritetty 6 kertaa päästä ja odotettu 3 vuotta sinne pääsyä, ja tänä vuonna - joulukuussa, mä oon valmis lähihoitaja. Yksi mun unelmista ja suurimmista haaveista toteutuu, ja oon edelleen tästä koulutuksesta niin niin kiitollinen, onnellinen ja etuoikeutettu. Mun on vähän vaikea vieläkään uskoa tätä todeksi, että ihan oikeesti, mä opiskelen lähihoitajaksi, ja tänä vuonna mä tuun olemaan valmis sellainen! 

4. Mä en tiedä miten tuun pysymään housuissani sillä.......
ME LÄHDETÄÄN SISKON KANSSA PARIISIIN HUHTIKUUSSA!!!!!!!  Mä en oo koskaan käynnyt viroa, tai ruotsia kauempana. Mutta aina mulla on ollut unelma päästä kiertämään ja näkemään mahdollisimman paljon maailmaa. Pariisi on ollut mun listalla jo vuosia, enkä malta odottaa että ihan oikeesti mä pääsen sinne, mä pääsen Suomesta pois, mä pääsen lentokoneeseen, mä pääsen näkemään toisen maailman, mä pääsen näkemään uutta kulttuuria ja maistamaa uusia ruokia, mä saan uuden kokemuksen jota rakastan jo nyt! Tää on ihan huippua!

Tämän enempää mulla ei ole mitään hajua siitä mitä tämä vuosi tuo tullessaan, mutta jo näitten neljän asian tiimoilta, tää vuos ei voi tuoda kuin hyvää ja onnellisuutta mukanaan. Kaksi mun unelmista tulee toteutamaan.  Mä en malttaisi odottaa että asioissa päästää eteenpäin, mutta juuri nyt nautin aamukahvin ja musiikin kera, noista ihanista auringon säteistä.

Mites sitten uuden vuoden lupaukset?  
Mä en oo muutamaan vuoteen tehnyt lupauksia, mä en usko niihin. Ei ne ole koskaan ennenkään pitänyt. Vaikka tykkään suunnitella ja aikatauluttaa elämääni ja olen kalenterin suur kuluttaja, niin tänä vuonna mennään täysin tilanteen, intuition ja rakkauden johdattamana, sillä rakkaus ja inspiraatio eivät voi johtaa harhaa. 

Se mitä haluan sano sinulle vinkiksi täksi vuodeksi niin : hymyile, sillä hymyyn tarvitaan 26 lihasta, mutta murjotukseen 62, unelmoi usko niihin ja lähde rohkeasti toteuttamaan niitä, luota itseesi, kuuntele itseäsi, seuraa intuitiotasi, älä anna kenenkään painaa sinua alas päin, rakasta sillä se antaa enemmän kuin kateus ja viha, vältä riitelemistä, nauti jokaisesta hetkestä, sillä koskaan ei tiedä koska on viimeinen hetki, & jos asiat on sekaisin jollakin hetkellä, ne ovat vain järjestymässä uudelleen aiempaa paremmaksi kokonaisuudeksi, anna itsellesi lupa epäonnistua, & muista - sinulla on 361 mahdollisuutta. 


Onnellista, rakkauden täytteistä, voimaannuttavaa ja mahdollisuuksien täytteistä uutta vuotta!!

xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat