torstai 19. tammikuuta 2017

'' RAKAS MUISTATKO, EI TULLA KOSKAAN VALMIIKSI.''

Heippa! Nyt mennään taas vaihteeks näillä puhelin kuvilla. Tänään itseasiassa piti lähteä kaverin kanssa vähän kuvailemaan, mutta muhun iski taas tämä ''ihana'' migreeni, jota podin viimeks maanantaina... Oikeesti, tää on ihan älytöntä. Eikä näihin oo mitää keinoa.. Alkaa menee hermo. Joka tapauksessa, nyt kun olo on hetken taas vähän parempi, ajattelin tulla kertomaan teille kuulumisia. Seuraavan postauksen pyrin tekemään ihan kunnon kuvilla. :-) 
// Näin masaa melkeen viikko sitten kahvittelun merkeissä. Kriisipalvelua saa tältä ystävältä kyllä aina! <3 // Ihania hellyyden hetkiä! // Maksoin viimeviikolla 150e lääkkeineen lääkäristä... // Niinkun ylempänä mainitsinkin, niin maanantaina podettii migreeniä joka ajo mut sänkyy 7 aikaa illalla, nukuin kolme tuntia ja valvoin varmaan neljä tuntia ja aamulla migreeni jatkuu.. Yö kaakaot siis tässä kuvassa! 
 // // Kävelin yks ilta J:n luota kotiin, ja se oli tollasta ihanaa talvi maisemaa puitten keskellä. // Mulla alkoi maanantaina koulu!!!! Vihdoin. Oon melkee ollut puoli vuotta koulusta tauolla kun Salpauksella ei oo ollu antaa kursseja. Maanantaina siis starttas valinnainen jonka valitsin lasten ja nuorten mielenterveyden. Ihan huippua! Oon niin innoissani tästä, ja tää on toka  _vika_ tutkinnon osa ennen valmistumista. // Tortilloita & leffaa = kelpaa!
 // Salilla ja ryhmätunneilla on tullu käytyä. Enkä oo ihan varma johtuuko tää tän päivänen migreeni ihan siitä että oon niin jumissa... :-D Tänään ois pitänyt mennä illalla spinningii, mutta taidan jättää ihan suosiolla väliin.
// Selfietä selffien perää. heh. Tuukka tossa kyseli sunnuntai iltana kun nähtiin, että pääsenkö enää sängystä aamusin ylös ku oon ollu melkee puol vuotta ilman koulua. Totesin siihen vaa että ''kuule, niihin aamuvuoroihin (heräsin 5) verrattuna tää on ihan unelma että saan nukkua sinne puol 7''  mutta oon tän viikon aikana huomannu että ihan yhtä solmussa mä oon puol seittemän herätyksissäki kuin niissä aamuvuoroissa... :-D Ei nää aamut vaa taida olla mun juttu ollenkaa.

Ei siis mitään kummempaa tänne suuntaa. Ku pääsis näistä migreeneistä eroon niin pääsis keskittymään kunnolla kouluun!

Voikaa te edes hyvin! XXX

3 kommenttia:

  1. Ootko palannut Tuukan kanssa yhteen vai onko sulla uus mies..?

    Niina

    VastaaPoista
  2. heij, sua on heitetty haasteella :) http://miramyy.blogspot.fi/2017/01/aikuisten-kaverikirja.html

    VastaaPoista

Lukijat