lauantai 7. tammikuuta 2017

TAMMIKUUN BETTEBOX.

Tuttu Livboxi on vaihtanut nimeään ja on nykyään Bettebox, kuitenkin idea pysyy aivan samana. Pakkauksen ulkonäkö oli musta kauniimpi kuin livboxin. Jotenkin yksinkertaisen, hennon kaunis. Tän kuun boxi yllätti mut positiivisesti, sillä suurin osa boxin tavaroista jää omaan käyttöön. Tässä ensimmäinen Betteboxi :
Maybellinen falsies push up drama angel maskara - Oma ripsivärini vetelee jo viimeisiiän, jotenka tämä tuli tarpeeseen ja löytyykin jo meikkipussistani. Ovh 15.90e/9,5ml.

Manna kadar paraside blush poskipuna - 
Kyseistä tuotetta voi käyttää myös luomivärinä. Eli moni käyttöinen niille, jotka käyttävät myös luomiväriä. Oma poskipuna vetelee kanssa viimeisiään, jotenka tämäkin tuli tarpeesee. Olen vähän epäileväinen tuon värin suhteen, kun itse tykkään tummemman/ruskeemman punaisesta, mutta ehkä tähänkin tottuu? Ovh. 19dollaria / 0,04 oz

Lumene lähde tasapainottava 24h kosteusvoidegeeli - Mä oon ihan rakastunut näihin Lumene lähde tuotteisiin. Juuri muutama päivä sitten kävin hakemassa ison purkin kotiin sitä kasvo lähdevettä, koska kerran kokeilun jälkeen siitä tuli ihan mun vakkari tuote. Todella hyvä. Tän suhteen siis odotukset on korkealla! Ovh. 19.90e/50ml
Evo root canal tyvisuihke - Mä en ole edes koskaan kuullut mistään tyvisuihkeesta joka tuuheuttaa tyveä. Täähän on ihan mainio ! Mulla on ohkaset ja sitä myötä myös lättänät hiukset, ja näihin olisi ihana saada jotakin eloakin. Odotan tän käyttöä todella innoissani! + tässä on todella ihana tuoksu. Ovh 27e/200ml

Tresemmé max the volume root lift & texture foam muotovaahto -
Mä en oo koskaan oppinut laittamaan hiuksiini mitään kampauksia. Letinkin opin vasta 15 vuotiaana :-D yleensä pidän hiuksiani ihan vain ponnarilla, jos ne ovat kiinni. Jotenka tämä on boxin ainoa tuote joka menee kiertoon. Ovh 6,50e/150ml

Mitä mieltä te olette tämän kuun box:sista?
Tarpeellisia juttuja, vai meneekö kiertoo? 

2 kommenttia:

  1. Lumenen uudistuminen oli kyllä tosi hyvä veto. Löytyi monta suosikkituotetta! Ootko jo kokeillut sitä Sisu-sarjaa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En kyllä oo koskaan kuullutkaan? :o

      Poista

Lukijat