torstai 12. tammikuuta 2017

TAMMIKUUN ENSIMMÄISET KAKSI VIIKKOA.

// Huomaa että tuet oli tullut tilille.. :-D // Mä oon ihan rakastunut noihin esikypsennettyihin patonkeihin. Ne heitetään vaan uuniin 10minuutiksi, ja siinä on sulle tuoretta leipää. Tekisin täällä kotona joka aamu niitä, jos tolla mun uunilla ei vaan kestäis sitä 40minuuttia lämmetä.. :-D // Näin yks päivä Anniina, käytiin kahvittelemassa ja juttelemassa tilanteet ajantasalle <3 // Näin myös Roosaa. 
 // Nämä ilmat!! Ihan pelkkää lovee.
 // Salilla mä oon käynnyt vaihteeksi taas vähän huonommin. Ei vaan oo minkään näköstä mielenkiintoa, ja en oo sinne itseäni sitten pakottanutkaan. Kävin eilen spinningissä, ja ai että oli pitkästä aikaa oikeesti ihanaa! Maanantaina kävin pitkästä aikaa vetää kunnon treenin, ja tänäänkin oli tarkoitus mutta kun joka lihas huutaa hoosiannaa niin mielellään skippaan treenin perjantaille ja lepään vielä muutaman päivän.
 // Lähettii yks ilta/yö ajelee Tuukan kanssa, mikä ei varmaan olisi kannattanut sillä jäätii jonnekki perä pellon vieree ja olin ihan varma että joudutaan nukkumaan yö autossa, mutta loppu hyvin ja kaikki hyvin - pääsin omaan sänkyyn :-D // Käytiin mamin kanssa maanantaina moikkaamassa hänen serkkuaan ja tätä pientä hurmuria <3
// Tässä kuvassa iloitsen mun viimeisestä näytön aamusta. Jeeee se on ohi ja mä tein sen! arvosanasta en vielä tiedä, kun arviointikeskustelu aika meni uusiksi ja ope ja kaikki. plhää mitkä sotku taas. // Muutama jos toinenki selfie. // Kävin eilen mun kummitädin luona. Aina elämässä on kuulema niin kiire ja hektistä ettei läheisiä kerkee näkemään. Tämä tulee varmaan olemaan mun joka vuotinen haaste nähdä läheisiä enempi ja heivata se ''hektisyys'' muualle.

Ps. Alotettiin J:n kanssa herkkulakko tammikuuks, ja jo 11 päivää ilman herkkuja, taikka sitä vaikeinta mulle - suklaata! Mut pakko myöntää että ei ole edes tehnyt pahemmin mieli. :-D Tuli jouluna syötyä niin paljon, että mieli huutaa enemmänkin kaikkea suolasta hyvää, kuin makeaa.

2 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus! Mäkin muuten valmistun huhtikuussa lähihoitajaksi :)

    http://therewillbesunshine-emilia.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Lukijat