sunnuntai 8. tammikuuta 2017

UNELMA ITSESTÄ - VALMENNUS!

Muistatteko kun puhuin viime vuoden puolella siitä isosta yhteistyöstä? No tässä tulis parempaa selitystä asialle! Oletteko koskaan kuullut Unelma itsestä valmennuksista? Unelma itsestä valmennuksien takana on ihana Tuuli Kaunisluonto, joka pitää Online valmennuksia, että henkilökohtaisia valmennuksia.  Kuukaus sitten Tuuli itse Unelma itsestä Online valmennukseen bloggaajia. Otin Tuuliin yhteyttä, & sain yllätyksekseni myöntävän vastauksen ja me alettiin tekemään yhteistyötä.  

''Unelma Itsestä on ainutlaatuinen valmennus  Suomessa. Valmennuksessa otetaan huomioon yksilö sekä yksilön hyvinvointi jatkumona ja kokonaisvaltaisena pohjana elämälle. Hyvinvointi on meidän jokaisen luonnollinen olotila elää.
Valmennus vie sinut omaan ytimeesi.
Valmennusohjelmassa keskitytään löytämään ne keinot, joilla saa liikkumisesta intohimon, syömisestä terveellisen elämäntavan ja rohkeuden toteuttaa omia unelmia sekä loistaa omassa elämässä. Teemme sinun unelmasi mahdolliseksi.
Hyvinvointi on luonnollinen tila ja jokaisen saavutettavissa. Nyt on sinun aikasi elää täyttä elämää ja enemmän!''
Näin kirjoittaa Tuuli omillaan sivuillaan! Mä olen itse löytänyt kyseisen valmennuksen muutama vuosi sitten. Tilasin Tuulilta Unelma itsestä työkirjan ja kävin sitä läpi itsenäisesti ja siitä oli iso apu mulle mun laihdutus projektissa, josta voitte lukea lisää tästä. Siitä asti mä olen haaveillut Tuulin järjestämistä valmennuksista, mutta koska ne ovat vähän liian hintavia opiskelijalle, ja varsinkin mun budjettiin, niin se on jäännyt vain haaveeksi. Voitte siis kuvitella kuinka innoissani mä olen tästä mahdollisuudesta tehdä Tuulin kanssa yhteistyötä. 
Mitä siis Unelma Itsestä Online valmennus pitää sisällään? 

Ensinnäkin, me etenemme neljän kuukauden ajan Unelma itsestä työkirjan kautta. Omani kolahti muutama päivä sitten postista. Kirjassa on neljä kuukautta jonka mukaan etenemme. Toiseks, me saamme treeniohjelmat, terveellisiä ruoka reseptejä, ihanan ryhmän jonka kanssa me tiiminä edetään tää 4kuukautta, ihanan ammattitaitoisen valmentajan jolta voi kysyä askarruttavia kysymyksiä koko valmennuksen ajan. Me myös mietimme sisimpäämme - ruokailu tottumuksiamme, itsetuntoamme, asioita joista ollaan kiitollisia, läsnäoloa, tavoitteita, unelmia, unelma itsestämme, rakkauttamme, vahvuuksiamme tms. 

Mä olen aina tykännyt tämän takia Tuulin valmennuksista, sillä me emme keskity vain pinnallisiin asioihin, vaan todellakin kokonaisuuteen itsestämme. Ottaen huomioon sisimpämme, ajatuksemme, unelmamme, menneisyytemme, tulevaisuuden, haaveet, mielen tms. Kirjan alkusivuilla on tälläinen teksti: 
Mun mielestä todella ihana teksti, ja niin totta! 

Mun treenit ja motivaatio on jo hetken aikaa mennyt ihan pohjamudissa. Olen jo pitkään kokenut että tarvisin jonkun ulkopuolisen apua, niin syömisen kuin treenin suhteen ja senkin asian tiimoilta tämä valmennus tuli todella hyvää kohtaan. 
Unelma itsestä Online valmennus starttaa 23.1.2017.

Mulla on teille valmennuksesta -20% alennus (ovh 199e) koodilla janette20 
Eli jos tää yhtään houkuttelee sua, niin lähde mukaan tavoittelemaan unelma itseäsi just nyt!
Toivottavasti tuun näkemään monet teistä valmennuksen tiimissä mukana! 
Tuulin nettisivuihin ja valmennuksiin pääset tutustumaan TÄSTÄ! 
*Postaus on toteutettu yhteistyössä Tuulin - Unelma itsestä kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat