torstai 16. helmikuuta 2017

TÖITÄ, SALIA & IHANIA HETKIÄ.

Heippa! Täältä tulisi vaihteeksi pientä kuulumis postausta höystettynä kännykällä napsittuen kuvien kera. Täällä on kaikki hyvin. Olin viikonlopun tekemässä keikkaa mun kuntoutumisen tukemisen harkka paikassa, ollut koulussa, maanantaina alkaakin harkka päiväkodissa & tänään pitkä viikonloppu. Ah. 

& hei, ootteko huomannut että kevät on täällä ihan pian? ;-)
 // Mulla oli eilen aika lääkärille jotta saisin vahvemmat migreeni lääkkeet näihin kohtauksiin. Sainkin lääkärin joka huikkas vaan että ota buranaa ja käy googlen keskustelupalstoilta lukemassa miten muut helpottaa migreeniään. Anteeks mitä????? :-D Kyllä hän sit lopuksi onneksi kirjoitti mulle reseptinkin kohtaus lääkkeeseen. // <3 // Muutama selfie!
 // Mulla kolahti viime perjantaina tälläset ihanuudet postiluukusta! // Ystävänpäivä kimppu <3 // J:tuli nää kainalossa kotiin yksi päivä. Kelpaa!! // Ja vähän parempaa aamupalaa taas vaihteeks :-D
 // Siis nämä ilmat!! Ihan pelkkää lovee! Päivät on valoistunut aamusta että illasta, ihanaa! Nää ilmat on ajanu meidät ulos aika paljon kävelemään. En malta odottaa että tulee lämpösempiä keliä nii ulkona oikeesti pääseeki tekemään paljon enemmän eri asioita ja viihtyykin sielä toisella tapaa.
// Salia, salia & salia. Tän kuun loppuun mennessä tulee valmennuksesta kuulumisia - olkaahan kuulolla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat