sunnuntai 12. maaliskuuta 2017

16 X OLLA ONNELLINEN JUURI NYT.

'' Onnellisuus on psykologien näkökulmasta läpitunkeva tunne siitä että elämä on hyvää. Onnellisuutta on elää elämää missä viihtyy itse, rauhallinen tyytyväisyys ja kyky nauttia. Siihen liittyvät omat käsitykset siitä millaisia me ollaan, millaista elämämme on ja se kuinka meitä elämässämme kohdellaan ja millaisia meidän ihmissuhteet on.'' 
Ihan ehdottomasti toi sää, toi aurinko!! Ihan just on kevät & mun ikkunassa pörrää kärpänen.

Oon saannut mun näyttösuunnitelmaa aloitettua ja auppatirallaa noin puolet tehtyä.

Haloo Helsingin uusi biisi - Terveisin mä. Joka onkin tässä aamulla soinnut yhtä mittaan spotifaista.

Nään muutaman tunnin päästä ystävää & tähän syssyyn voisi mainita nämä läheiset ja niiiiin ihanat ystävät joista voi olla onnellisia nyt, tänään, huomenna ja aina. 
Nämä kuvat! Näistä tuli niin kivoja etten osaa päättää että mitä työnnän minnekkin sosiaaliseen mediaan!

Mun masennuslääkkeitten kokonainen annos on alkanut vaikuttaa ja olo on ihan huomattavasti parantunut! Tuntuu että ihan just kaikki on taas niinkuin ennen tätä puolittamista - eli todella hyvin ja elämä alkaa olla ihanaa!

Mulla on huomenna työ vuoro sielä missä korotin mun kuntoutumisen numeroa. Vaikka huomenna mennään harkkaa 6.30-14.30 & siitä suoraan 15-21 tekemään sijaisuutta niin jotenkin niin ihana päästä sinne taas niitten tyyppien pariin.

Harkasta puheen ollen, viimeisiä viedään jolloin enään yksi tutkinnon osa ja tää mimmi on valmis Lähihoitaja
 Oon ymmärtänyt tässä lähi aikoina tosi paljon asioita jotka vie mun hyvinvointia eteenpäin. Niistä kirjoittelen enemmän kun pian tulee Unelma itsestä valmennuksen toisesta kuukaudesta postausta. Olkaa siis kuulolla!

J tulee tänään kotiin poikien reissulta. Ei olla nähty nyt kuuteen päivään. Vaikka se oma aika tän kuuden päivän aikana on ollut niin tervetullutta ja ihanaa, niin ihana päästä toisen luo.

Torstaina lähetään sisko ja hänen miehensä, minä ja J äitille viettämään äitin synttäreitä. Ihanaa kun tämä puolikin perheestä on yhdessä koolla. 

3 viikkoa & 4 päivää niin istun koneessa kohti Pariisia. En pysy housuissani.
Tänään, just nyt. Mun on vaan niin helppo hengittää & hymyillä. 

Kesän suunnitelmat jo kutkuttelee vatsan pohjassa - niistä myöhemmin. 

Mä elän, mä rakastan ja mä saan olla rakastettu. 

Olen myös terveydestäni onnellinen ihan jokainen päivä. Olen niin etuoikeutettu. 


Välillä on hyvä miettiä arjen keskellä syitä olla onnellinen. Se ei ole vaikeeta ja saa näkemään kuinka paljon onnellisuutta oikeesti on, ja kuinka ne on vain niin yksinkertaisia ja pieniä asioita. Onnellisuus on juuri nyt ja tässä. Pienissä asioissa. Jokainen päivä on mahdollisuus onneen, jokainen päivä on uusi mahdollisuus luoda jotain mieletöntä!

Onnellista viikkoa tyypit! XXX

8 kommenttia:

  1. Oot ihan ehdottomasti yks mun lemppari bloggaajista! Oot niin ihanan iloinen, ja aito! Sun kuvista - ja teksteistä huokuu ilo tänne saakka, mutta myös puhut avoimesti elämän vaikeista asioista, olet ihan paras! ❤

    VastaaPoista
  2. Toi Haloo Helsingin biisi on täälläkin soinut aikamoisella repeatilla! :)

    VastaaPoista
  3. Oi että kuinka ihanan pirteä postaus! Niin nätit kuvat ja ihania onnellisia asioita. Haloo Helsingin biisejä on kyllä paljon hehkutettu viime aikoina, pitäisi varmaan itelläkin viimein ottaa se kuunteluun :D
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Ihania ilon aiheita♥ Iteki tein just tällaisen postauksen. Näitä on jostain syystä niin kiva lukea. Tulee hymy huulille kun lukee mistä muut on ilosia ja halusin itekin sitten jakaa samoin omat ilon aiheet.
    Noi kuvat on aivan ihanat ja sopii hyvin tähän postaukseen :)

    https://paula-beautyqueen.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Lukijat