lauantai 4. maaliskuuta 2017

KUULUMIS PLÄJÄYS.

Täältä tulis vaihteeksi yks jos toinenkin kollaasi viime viikoista puhelimen kätköistä. Pari viikkoa on mennyt aika väsyneissä merkeissä, enkä voisi sanoa nämä viimeset pari viikkoa olevan elämäni ihaninta aikaa. Mutta hengissä ollaan, ja onneksi nyt on viikonloppu <3

Parin viikon aikana on kuitenkin kerennyt tapahtua paljon asioita, ja ajattelin tässä välissä tulla jakamaan niitä tänne puolelle, ennen kun täytyy rientää ''pakollisiin'' päivän juttuihin. :-) 
// Pari viikkoa sitten maanantaina mulla alkoi tämän valinnaisen osan harjoittelu. Oon taas päiväkodissa, mutta tarkasten lasten touhuja sielä mielenterveyden hyvinvoinnin kannalta. Oon huomannut tämän parin viikon aikana että päiväkoti ei ehkä ookkaan se mesta missä haluan töitä tehdä. Tää on outoa, sillä oon halunnut 10vuotiaasta asti päiväkotiin töihin ja ollut aina varma asiasta. Mutta tällä hetkellä muo houkuttelis hirveesti työllistyy lasten sisätauti tai neurologisille osastoille taikka pikku lasten lastenkotiin. Onneksi vielä on osaamisala, jossa on mahdollista päästä tällässiin paikkoihin harjoittelemaan niin näkee vähän enemmän sitä maailmaa. 
 // Vietiin muutama viikko sitten perjantaina isin kanssa hänen siskon kaksospojat uuteen hoploppiin. En vaan tiedä kummatkohan oli enemmän innoissaan - pojat vai me isin kanssa? ;) Okei, parin laskun jälkeen mulle tuli paha olo ja totesin että oon aivan liian vanha tälläiseen touhuun.. :-D // Puol vuotta mulla kesti saada toi muumi juliste kehyksiin ja seinälle mutta nyt se on saatu, siinä pysyy ja se on i.h.a.n.a ! // Töissä oli tiistaina laskiaispulli tarjolla. (oonko ainoo joka ei välitä leivonnaisista? :-D)
 // Tehtii yks ilta J:n kanssa eväitä töihin ja purkitettiin ne. En tajuu miten joku fitness mimmi jaksaa tätä päivittäin, sillä mä inhoon tätä purkittamista ja sitten niitä saa olla tiskaamassaki päivittäin. Plhää mitä touhua. // J:llä on viaplay mistä näkee Housen kaikki tuottarit! Oon pitänyt pientä house maratonia tässä.. :-D  // Irttarit oli alennuksessa 5e / 1kg, ja sittehän sitä mentiin... & aino jäätelöt 3purkkia 10e.. voivoi.. :-D
 // Salilla on tullut käytyä vähän huonommin, mutta kuitenkin muutaman kerran.
// Viime sunnuntaina vietettiin isin vaimon tytön synttäreitä. Siskokin tuli Helsingistä Lahteen ja käytiin isin ja siskon kanssa haudalla. Perhe on paras <3
// Laiskan fiiliksen & kiireisen päivän pelastaja on pizza online. Vähän liianki hyvä ja helppo sovellus.. : D // Olin J:llä viime viikonloppuna yötä. Hän lähti aamuvuoroon ja kun itse kömmin sängystä ylös omaa tahtiani, niin löysin tämän ihanan viestin kahvinkeittimen päältä. <3 // Sain J:ltä tämän paidan. Nauroin tätä sille joskus ja se meni sitten tilaamaan sen.. :-D // Sisko kävi täällä Lahden suunnalla myös torstaina ja käytiin mummolla & papalla ja äidillä. Mummo oli meille tehnyt laskiaispullia & ostanut kokista. <3

Nyt täytyy rientää, sillä tänään on vielä paljon tehtävää, & huomenna lähdetään J:n kanssa Tallinaan päiväristeilylle, iik ! 

Ihanaa viikonloppua tyypit. XX

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat