sunnuntai 26. maaliskuuta 2017

LEMPPARI IHON HOITO TUOTTEET.

Oon viime kuukausina löytänyt mulle toimivia ihon hoito tuotteita ja haluun tulla jakamaan nää vinkit teidänkin kanssa! Mulla ei oo koskaan pahemmin ollut mitään ongelmia ihon kanssa, ja mulla taitaakin olla paras iho meidän perheestä. Teininäkään iho ei kukkinut perus muutamaa näppylää enempää. Kuitenkin kesän aikoihin ihoni alkoikin sitten oireilemaan ja lähden vaikka millä mitalla apteekin hyllyjä myöten etsimään iholleni oikeita tuotteita.

Ihoni on sekä kuiva, että rasvottuu helposti & nämä alla esitelmäni purnukat ja aineet ovat iholleni enemmän kuin passeli !
Lumene Lähde tapainottava 24h kosteusvoidegeeli - Mä inhoon rasvan tunnetta iholla, mutta tämä jämähtää kasvoihin kyllä ihan heti kun sen siihen olet levittänyt ja vie pois kasvoilta kireyden tunteen. Laitan tätä kasvoilleni illalla ennen nukkumaan menoa. Olen tainnut saada tämän n. 3kk sitten betteboxin mukana, ja rasvaa on purkissa edelleen todella paljon, eli tämä on myös todella riittoisa.
Nivea refreshing cleansing milk - Tämä puhdistaa hyvin ja hellävaraisesti meikit kasvoilta. Mä oon tosi herkkä silmistäni, ja ihan vain puhdas vesikin ''kirvelee'' mun silmiä, mutta tämä ei kirvele silmiä eikä jätä ihoa kuivan tuntuiseksi. Tämä on niistä harvoista meikinpoistoaineista jotka ei kirvele mun silmiä. Löysin tämän ehkä vuosi sitten, ja sen jälkeen tätä ei olekkaan muuhun vaihdettun kun uuteen samanlaiseen purkkiin. ;-)
Lumene Lähde 3in1 micellar puhdistusvesi - Toinen tuote Lumenelta. Kun lumene uudistu, niin oon löytänyt juurikin nämä vakkarit niitten valikoimista. Sain tätä kyseistä puhdistusvettä mini koossa jonkin kuun betteboxsista ja kokeilun jälkeen oli pakko hakea kaupasta kaupan isoin purkki kyseistä tuotetta. Pesen tällä kasvoni aamuin ja illoin, ja mikä parasta - tätä ei tarvitse huuhdella vedellä pois (inhoon jotenkin sitä vedellä löträämistä kun sit on puol paitaa märkä. :-D)
Cera Drem ihoöljy - Voin vannoa tän nimeen! Sun kehossas ei ole yhtäkään kohtaa mihin tätä ei voisi laittaa, siis tätä voi laittaa jopa silmämuniin. :-D Tää on tullut mulle eteen hoitotyössä ja otinkin tämän ton toisen osapuolen kaapista omaan käyttööni :-D  Vaikka tämä on öljyä, niin tämä ei jätä kuivumisen jälkeen iholle öljyistä tunnetta, tässä kestää hetki kuivua - eli suosittelen laittaa tätä yöksi, mutta muuten tästä ei ole kyllä mitään pahaa sanottavaa!


Löytyykö joku tuote jo teidän kaapista? Mitä mieltä te olette siitä?
Löysittekö kokeiltavaa tuotetta?

4 kommenttia:

  1. Kuulostaa mahtavalta tuo ihoöljy!

    ellensusannee.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Ihania tuotteita, olen itsekin tykästynyt Lumenen tuotteisiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, jotenkin tuntuu että niistä tuli uudistuksen myötä paljon parempia!

      Poista

Lukijat