tiistai 4. huhtikuuta 2017

LOMA HUUMAA, IHANA LAUANTAI & SISUSTUS JUTTUJA.

Ihan hullua että nyt on jo huhtikuu, ja vielä hullumpaa se että 1,5 päivän päästä mä olen toteuttamassa yhtä mun unelmista ja oon lentokoneessa kohti Pariisia!!!!! Jotenkin tuntuu etten ole edes tajunnut sitä vielä että ihan oikeesti mä pääsen Pariisiin, ja vielä aika pian! Ehkä se jännitys ja todellisuus iskee kun pääsee koneeseen :-D

Tässä on ollut pieni hulina, sillä on vedetty harkkaa, eilen alkoi VIIMEINEN tutkinnon osa jonka jälkeen oon suunnitellut jatkavani opintoja, mutta niistä ajatuksista myöhemmin kun asiat ovat varmoja! On pitänyt käydä äitillä ennen matkaa, ja on ollut vähän kaikenlaista ja hektistä. Nyt kuitenkin pieni katsaus viime päiviin ja ihanaan viimeviikon viikonlopun lauantaihin! 
// Tämä + house oli mun yhden aamun kompo = kelpaa!  // Mulla oli perjantaina viimeinen harkka päivä ja lasten & nuorten mielenterveyden edistäminen tutkinnon osa on arviointia vaille valmis!
// Lauantaina otettiin nokka kohti Helsinkiä. Illalla piti hakea J:n porukat kentältä, jotenka päätettiin lähteä jo päivällä Helsinkiin ja tehdä yhdessä jotain kivaa. Suunnaksi otettiin Ikea. Tarkoitus oli käydä ostamassa vain muutama juttu, mutta toisin siinä taisi taas käydä.. :-D // Ihania sisustus juttuja lähti kotiin muutama jos toinenkin kappale <3 
// Ennen Ikeaan menoa käytiin myös Vapiaanossa syömässä. Helsingin suunnassa Vapiano on mun lemppari rafloista ja sinne tuleekin suunnattua aikalailla joka kerta kun Helsinkiin päin eksyy. Onneksi tuo toinenkin osapuoli ihastui tämän raflan pastoihin, niin ei tule ruoka paikasta kinaa ! :-D //Eilen näin extempore ystävääni ja käytiin kahvilla. Hän lukee nyt lääkikseen eikä olla keretty näkemään kunnolla varmaan muutamaan kuukauteen. Oli kyllä ihanaa päästä vaihtamaan kuulumiset ajan tasalle !
// Mulla oli tänään haastattelu lastenkotiin tulevan harjoittelun tiimoilta, ja ei vitsi, MÄ SAIN SEN PAIKAN! Oon tosi ilonen siitä, vaikka tiedostan että se tulee olemaan rankkaa varmasti monella tapa (mm.20km pyöräilyt per päivä.....) mutta ihana oikeesti päästä näkemään muutakin kuin päiväkoti elämää ja päästä vähän haastavampii hommiin! // Kävin ostamassa kärkkäiseltä viikonloppuna marmori kontaktimuovi tarraa ja sillä sitten ''leikittiin'' sunnuntai ilta ja päällystettiin muutama säilytyslaatikko sisustukseen sopivammaksi. Suosittelen tota kyllä ehdottomasti ja tuun hakemaan tuota varmasti lisää, sillä muutama idea onkin jo pääkopassa!

Seuraavan kerran musta tulee kuulumaan varmasti monen Pariisi kuvan kanssa! Just kattelin Pariisin kelejä ja sielä on koko meidän matkan ajan n. +18-23, ai vitsi! Nyt viimesiä siivouksia ja pakkailun alottamista nii tää mimmi on valmis !

Kuullaan! ihania päiviä teillekkin tänne Suomeen ! XXX

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat