torstai 27. huhtikuuta 2017

PIKA MOIKAT.

Pika moikat täältä! Viime viikot on ollut aika hektisiä. Teen sijaisuutta kahteen paikkaan, pitäisi käydä koulua, tenttejä on muutamia ja eilen mentiikin läpi lääkelaskuista - huhhu. Nytkin pitäisi olla lukemassa kokeisiin ja kohta puoliin lähteä ilta vuoroon - mutta tässä mä istun näpyttelemässä teille postausta.

Ensi kuussa tahti vain kovenee - pääsin harjoitteluun lastenkotiin ja sielä perus päivä on sellaista 12h & sitten on niitä 22-27h päiviä.. & vapaat menee sijaistaessa mutta sitten alkaakin melkeen kahden kuukauden ''kesäloma'' milloin painetaa sijaisuutta toisessa näistä paikoista, mutta helpottaa silti verrattuna noihin harjoittelun tunteihin.. :-D Eli toivon että ymmärrätte että postaus tahti tulee varmasti hidastumaan ensikuun ajaksi. Mutta sitten palaillaan normaaliin tahtiin!

Nyt niihin kuulumisiin ; 
 // Uusin Fast & Furious oli tietty pakko lähteä katsastamaan melkeen ensi iltaa. Pakko kyllä sanoa että on näistä vähän maku mennyt ja leffat ei perustu enään katukisoihin ja autoihin mitä se on ennen ollut, vaan lähinnä kaiken maailman tappeluihin mistä mä oon pudonnut jo ihan kärryiltä :-D // Hän <3 näitä rakkaus hetkiä ei kyllä jää puuttumaan. Nytkin hän tässä vieressä kyhnöttää kun mä postaan. // Käytiin Teemun ja Elinan katsastamassa Lahden tivoli & sielä oli tollainen ihana tivoli koira! Tuli myös jälleen kerran todettua että oon ihan liian vanha laitteisiin, hyi että tuli paha olo ! // Vaikka lähipäivän sää on ollut kuin 4 vuoden aikaa tunnin sisällä, niin on ollut myös niitä ihania aurinkoisia päiviä jotka loppuun tälläisiin maisemiin! <3
 // Ensin toisessa paikassa sijaistamassa ja sitten toisessa, hah :-D Mut oon oikeesti tosi onnekas sen suhteen että saan tehdä sitä mitä rakastan, hetkeekään en vaihtais <3 // No pitihän pääsiäisenä olla munaa! Ja mikä sen ihanempaa kuin 24 kinder munaa? :-D // Iik! Mä oon tainnu saada vappu pallon viimeks kun oon ollut pieni ja mainitsin siitä tuolle toiselle osapuolelle & muutama päivä takaperin mä sain tällässen!!!!!
// & sit päästäänkin tähän koulu vaiheeseen. J & Temps pääs mun uhreiks väsäämään mulle lääkelaskuja, opettamaan ja tarkastamaan ne. On mulla huippuja tyyppejä vierellä! Koulua on käyty vähän puoli teholla kun viikossa tulee tehtyä ainakin muutama vuoro töitä ja tenttejä on yks jos toinenkin ja puuuuh!! Kaikki sanoo että koulu + työt ois rankkaa, mutta mä koen tän pikemminkin hankalaksi kuin rankaksi.. :-D Miten ihmiset onnistuu sovittamaan nää yhteen?? Vinkit otetaan vastaan!

Onneksi viikonloppuna lähdetään J:n kanssa Nuuksioon. Se on kansallispuisto missä on hotelli ja sielä on erinlaisia vaellusreittejä. Ihana päästä arjesta hetkeksi pois ja luontoon! Vaikka tosin, sieläkin täytyy avata koulukirjat.. :-D Mutta silti, ihanaa!

Tänne siis tälläistä, eteenpäin mennää sata lasissa ja kohta onneksi helpottaa. Miettikää että kuukaus ja on kesä????? En voi käsittää!

Ihanaa viikonloppua tyypit! XOXO

2 kommenttia:

  1. Moi. Mulla olisi pieni postaustoive.

    Olen seuraillut blogiasi jo enemmän tai vähemmän aikaa ja pidänkin siitä kovasti :) Haluaisin esittää toiveen postauksesta, josta kertoisit, miten onnistuit laihduttamaan terveellisesti, syömishäiriötaustasta huolimatta? Kuinka se sinun syömishäiriösi vaikutti, pelottiko sinua että se lipsuu taas anoreksian puolelle, miltä sinusta tuntui ylipäätään?

    Kiitti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! Kiitos kommentistasi <3

      Oon tehnyt kyseisiä postauksia paljonkin blogiini joita pääset kurkkimaan näistä linkeistä: http://janettenikki.blogspot.fi/2014/10/laski.html http://janettenikki.blogspot.fi/2015/04/11kg.html & http://janettenikki.blogspot.fi/2015/08/treeni-ruokavalio-kuulumisia.html

      & kyllä, pelkäsin ihan kauheasti että mennään anoreksian puolelle ja töitä pitikin tehdä henkisesti paljon ettei sinne jouduttu. Ne fiilikset oli helppo onneksi tunnistaa ja piti vain osata jättää ne omaa arvoonsa. Ja siitä olenkin ylpeä etten koskaan paastonnut tai oksennellut laihduttamisen aikana että anoreksian puoli ei koskaan ollut fyysistä.

      Poista

Lukijat