lauantai 20. toukokuuta 2017

LEVIKSET.


Vitsit mitkä säät on ollut pari päivää! Nautin & niin taitaa moni muukin nauttia sielä ruudun toisella puolella? Mulla piti olla koko viikonloppu harjoittelua, mutta muutaman muuttujan kautta sainkin viikonlopun vapaaksi - ihanaa! Sillä kerkesin nähdä ihanaa ystävääni Sannaa kenen kanssa ei olla keretty muutamaan kuukauteen näkemään omiemme kiireiden takia, tuntuu että aikataulut meni aina ristii. Tänään kuitenkin saatiin treffit sovittua ja hänen kanssaan tulikin kertaheitolla vietettyä koko päivä!

Asun leviksiä ei täällä olekkaan vielä kuin yhdessä postauksessa vilahtanut niin otettiin muutama asukuva alku illasta. Mä oon etsinyt levis farkkuja pitkin vuotta, mutta ne on niin mahdottoman kalliita. Kyseiset Levikset oon löytänyt muutama kuukaus takaperin Bikbokista alennuksesta ja heti sovituksen jälkeen ne lähtivät matkaan & croptop t-paita on hm:ltä.

Asu oli tosi kiva päällä - rento ja ihanan näköinen! Mä oon itseasissa jo viime kesänä rakastunut näihin croptop:peihin, sillä mun vakkari shortsit on kesällä myös levikset ja korkea vyötäröiset niin mun mielestä niihin natsaa tosi hyvin nämä croptop paidat, vielä kun löytäisin muutaman croptop pitkähihaisen niin oisin ihan valmis tähän kesään!


Mitä mieltä te ootte asusta? :-)

4 kommenttia:

  1. Hyvältä näyttää! Ja siulla on tosi kaunis hymy :) Täällä Savossa ei aurinko oo juurikaan paistellu, mutta noin muuten ihan hyvä sää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Täällä vielä opetellaan pitämään omasta hymystä :-D Toivotaan että se aurinko alkais sinnekkin suuntaan pilkistelemään! :-)

      Poista
  2. Oih miten ihanat kuvat ja noi levikset sopii sulle kyllä niin hyvin! :D

    https://viiviviljaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo itsekkin tykkään kuvista paljon ja oli pieniä vaikeuksia päättää mitä laitan minnekkin päin mediaa. :-D Kiitos!

      Poista

Lukijat