perjantai 11. elokuuta 2017

HEI KAKSPLUS !


Mä olen saannut kunnian päästä kaksplussa blogi verkostoon mukaan!! Ihan huippua ja odotan niin innolla mitä tämä mahdollisuus tuo mukanaan. Vanhoille lukijoille tiedoksi että edelleen sama blogi osoite vie minun blogiini -blogin ulkoasu on vain muuttunut.

Mä olen aina ollut kaveriporukasta se joka on tiennyt vauvoista kaiken, halunnut perhettä ajoissa, lukenut kaksplussaa jo 15 vuotiaana, ja blogin lukulista on koostunut enemmän mamma blogeista kun teiniblogeista. Jo 15 vuotiaana kaksplussaa lukiessani haaveilen että joskus olisi kiva päästä bloggaamaan kaksplussa alle ja nyt se on mahdollista!! Pieniä onnen kyyneleitä nieleskeltiin kun minut toivotettiin tervetulleeksi blogi verkostoon mukaan! <3

Uusille lukijoille ja kaksplussalaisille voisin kertoa muutaman sanan itsestäni. Täällä ruudun takana kirjoittelee 22vuotias naisen alku Lahden suunnasta. Parin kuukauden päästä olen valmis lähihoitaja ja se onkin ollut sellainen unelma ammatti mihin haettii 6 kertaa ja odotettiin 3vuotta. Suuntaudun lapsiin ja nuoriin, ja siitä ammatista onkin haaveiltu jo 10vuotiaasta asti. Olen tempperamenttinen unelmien jahtaaja vilkas persoona. Olen suvaitsevainen, empaattinen ja avoin. Seurustelen 23vuotiaan miehen kanssa jonka avovaimo minusta tulee marraskuussa. Meidän elämä heitti kuperkeikkaa toukokuussa kun pissasin plussan, vain puoli vuotta seurustelua takana.

Blogini kertoo siis uudesta elämän vaiheesta meille kummallekkin. Odotusajasta, muutosta yhteen, vauva arjesta ja perhe elämästä. Kaikki koetaan yhdessä ensinmäistä kertaa. Pikkuisen olisi tarkoitus saapua maailmaan 14.1.2018 ja tehdä meistä perheen ja vanhemmat. Nyt olen rv 17+5. Eli ihan juuri jo puolessa välissä!

Blogissani olen aina pitänyt rehellistä ja avointa linjaa ja olenkin sitä mieltä että myös tabuista kuuluu puhua. Täällä en siis tule kertomaan teille vain kakkavaipoista ja vauvan unen laadusta, vaan käydään myös sielä pintaa syvemällä ja tuodaan rehellisesti julki omia fiiliksiä uudesta elämästä. Tervetuloa mukaan seuraamaan meidän uutta elämän vaihdetta!

Ps. Tästä pääsette lukemaan miten kaikki alkoi ja mun fiiliksiä ylläri plussasta.

8 kommenttia:

  1. Hieno juttu! Mitä mamma blogeja sä ite luet?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muutama jota oon lukenut on jo lopettanut, mutta tiitukatriinaa ja mutsis on ! :-)

      Poista
  2. Tervetuloa mukaan verkostoon! Onnellista odotusta!

    VastaaPoista
  3. Postaat nykyään niin harvoin.. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kesän ajan on ollut hiljaisempaa kun oon kärsinyt tästä raskauspahoinvoinnista eikä mitään ole päässyt tekemään. Voiton puolella aletaan jo olemaan! Kyllä tämä tästä taas tihenee tahti :-)

      Poista
  4. Onnea verkostoon pääsystä, siellä on ihanaa!! :) meillä aika lähekkäin lasketut, täällä mennää rv 22+5 ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Totta, ei oo kuin n. Kuukausi :)

      Poista

Lukijat