treeni höpinöitä.

Tässä mä oon, kaikessa kokonaisuudessa, paljaampana kuin koskaan. 

Sain isiltä joululahjaksi lahjakortin mun salille. Lahjakortti oli tarkoitettu yhteen tapaamiseen persoonatreinerin kanssa. Mun pt teki mulle treeniohjelman sen perusteella mitä mä halusin lähteä muuttamaan. Mä halusin kaikkea. Lisää voimaa, lihaksia, kiinteytystä tms. Niimpä hän teki mulle ohjelman jossa käydään koko keho läpi 3X viikossa.

Aluksi tämä tuntui todella oudolta, sillä en oo salin alotuksen jälkeen treenannut näin vähään. Mulla on aina ollut se 5-6 kertaa, jaloille oma päivä ja yläkropalle oma päivä. Nyt ne oltiin yhdistetty. Tätä treeniohjelmaa on takana kohta 2kk. Yllätykseni oon huomannut että tämä 3X viikossa, on yllättävän ihanaa. Jää niin paljon aikaa kaikelle muulle, ja tää on ollut suuri helpotus juuri tämän työssäoppimisen aikana.

Mä oon myös lipsunu. Jos mä en oo salille jaksanut mennä, niin mä en oo mennyt. Mulla ei ole mitään painetta treeneistä enään, mitä oli pitkän ajan kun alotin salin. Välillä mä pelkäsin että nyt mennää taas yli. Mutta nyt jo onneksi mä osaan ottaa vähän iisimmin. Antaa luvan itselleni levätä ja olla menemättä ellei jaksa/kiinnosta. Oon miettinyt että jos vielä kesän yli treenaisi tällä 3X viikossa, koko keho, ja syksyllä jakais taas ala- ja yläkropan osiin. Saa nähdä miltä syksyllä sitten tuntuu.

Mä alotin kirjaamaan treeniohjelman saatuani tuloksia ylös, koska halusin nähä miten mä kehityn matkan varrella : 


Jalanojennus 35kg 4X10 -> 50kg 4X10
Jalkaprässi 55kg 4X10 -> 65kg 4X10
Vaakasuora jalanojennus 25kg 4X10 -> 25kg 4X10
Penkkipunnerrus 15kg 4X10 -> 15kg 4X10
Selkä 15kg 4X10 -> 25kg 4X10
Olkaprässi 15kg 4X10 -> 20kg 4X10 


Itse oon sitten vielä lisännyt loppuun punnerrukset ja vatsat.

Naisten punnerrukset : 4X15 ->
nyt jaksan jo miesten punnerruksia : 4X10 
Yleensä teen saksivatsoja, ja niitä menee sen 4X25. 

Muutama kohta missä en oo saannut painoja nostettua, mutta muuten kaikkiin on saatu kivasti lisää painoa. Mutta eipä tässä kai kummempia. Treenit jatkuu, ohjelma muuttuu kohta, ja vielä painetaa sitä unelma kroppaa kohti. Ajattelin myös, jos vetäis jonku loppukirin ennen kesää, ja jos vaikka kesällä sitten uskaltautuis moneen vuoteen käymään sielä rannalla bikinit päällä. Saa nähdä!

Nyt alanki pakkailemaan kamoja kasaa ja lähden treenaamaan, josta nopeasti suihkun kautta miestä asemalle vastaan. Nauttikaa viikonlopusta! XXX
2 kommenttia on "treeni höpinöitä."
  1. Moi! Ootpa todella treenatun näköinen!

    Haluisin kysyä, nostaako sun syömishäiriömörkö päätään nyt treenaamisen aloittamisen yhteydessä? Jos, niin miten se näkyy?

    Mikä syömishäiriö sulla oli ja kauan se kesti yhteensä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! kiitos paljon! :-)

      Kun alotin treenaa, olin ollut päälle vuoden verran jo terve syömishäiriöstäni. En koe että se olis kamalammin päätää nostanut. Vähän juuri silloin kun treenasin sen 5-6kertaa viikossa, ja treenin väliin jättäminen ei tullut kuulookaan, oli olo mikä tahansa, taikka sitten siitä seurasi iso morkkis. Mutta kun löysäsin vaan otetta, ja tuli tämä uusi treeniohjelma, niin se on helpottanut. Enkä enään usko tollaisen vaiheen tulevan, koska nyt ymmärrän ettei treenin väliin jättäminen oikeesti ole maailmanloppu, tai jos oon väsynyt niin mä saan levätä.

      Lisää syömishäiriöstäni ja sen vaiheista saat tämän linkin takaa : http://janettenikki.blogspot.fi/2013/05/osa-minua.html

      Poista

Lukijat